Torsdag

Jaha, idag var det torsdag. Till min stota förvåning så gillar jag faktiskt torsdagar, inga jobbiga ämnen som matte eller idrott,  men på sista lektionen så har vi ica-kasse, förklaring kommer.
Idag så så förundrades cajsa och jag över hur många det var som gick runt och tuggade tuggummi. Mer än vanligt då. Så vi fick höra av cajsas kompis cattis att det fanns gratis tuggummi på OK och att typ alla gick ner och hämtade det.
Så så fort vi hade ätit klart så skyndade vi oss ner till OK för att se om det fanns några kvar. På vägen mötte vi Rasse och hans kompis (Rasse kommer nog bli komiker, han är jättekul) från sexan. När vi nästan var framme så kom det några andra från sexan och sa att alla redan var slut. Men eftersom att cajsa och jag vet att man inte ska lita på sexorna då gick vi in och kollade iaf. Och såklart så fanns det ändå tuggummin kvar. Vi kastade oss mot tuggummina som fanns kvar. Cajsa fin inga, jag fick två och rasse tog tio, orättvist! Det var smakprov från nya stimorol senses, aprikos och mint. Riktigt goda faktiskt.
Sen fick vi skynda oss tillbaka för att hinna till franskan. Vi fick 15 glosor till nästa vecka..Men det var ändå inte så farligt.
Efter franskan så hade vi den berömda ica-kassen. Egentligen heter det EP-säck och det får alla elever välja av ett par olika aktiviteter som man gör varje torsdagseftermiddag. Förutom jag och julia. För vi har estetiska profilen när dom andra har KÄ-säck (kärnämnessäck) och då får vi ta igen det när dom andra har EP. Men elever som .igger efter eller vill göra läxorna i skolan istället kan oxå välja ica-kassen. Och idag så hade även Linnéa och Linus ica-kassen, linnéa hade valt det för att hon vill få mer tid för sin häst och linus hade ont i knäet, så han kunde inte va med på idrotten. Linus berättade många saker om killarna i klassen som ingen annan visste... Haha, vi var verkligen jätteflumm! (ebba, du vet vad jag pratar om...)
När vi var klara med allting så tvingade Hans oss att städa hela klassrummet, sjyst..
I helgen åker jag till pappa i växjö, jag kommer nog inte uppdatera lika ofta då..
Jaja, nu ska jag snart gå och titta på Miami Ink, nya avsnitt!!!

Hejdå!

(Snälla, ta mig härifrån!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahahhahhaaahahahhahahah

2008-11-07 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0