Tisdag

Jag, Sofie, Cajsa och Linnéa står och pratar om vad man ska välja till gymnasiet. Precis då kom Julia in i rummet och sa till sofie:

Julia: Amen Sofie, Du ska ju välja linjen för töntar...!
Sofie: Amen de e ju bra, då får du ju sällskap

Asså, ibland e ju Sofie världens smartaste xD

Ibland är jag ju så otroligt trögtänkt, idag på slöjden t.ex.: (jag hade tagit en paus i broderandet)

Eva(syslöjdslärare): Jaha, nu är det bara 6 gånger kvar av slöjden.
Jag: Amen! Då hinner ju jag inte klart med det här, jag måste ju göra klart det svarta och sen fylla i oxå!
Eva: Men fylla i kan du göra hemma
Jag. Men jag måste ju göra någonting runt oxå!
Eva: Jaa
Jag: Men då måste jag ju börja sy igen!


Jag känner mig rastlös. Jag kan inte bara sitta fast här i Nättraby hela tiden... Och det är ändå 7 veckor kvar till nästa lov...
Jag vill åka iväg, bara inte Sverige! (eller danmark, norge, finland, tyskland, polen, ryssland, afrika,arabien eller mexico, allt annat går bra) Jag är så... *suck* rastlös.... Snälla ta mig härifrån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0