Tisdag

Jag drömde en mardröm inatt oxå. Varför har jag börjat drömma sånna grejer nu?? Iaf jag drömde att jag åkte till min pappa, men han såg inte ut som han gör egentligen och jag hade massor med stora vuxna syskon (och alla var jättesnygga, tror jag har fantiserat om Twilight nu igen) och en styvmamma som jag aldrig träffat innan. Jag åkte iaf dit, till en liten lägenhet jag aldrig varit i. Och helt plötsligt så visade det sig att alla var vampyrer (definitivt Twilight) och dom försökte döda mig. Då "lekte" vi nån slags katt & råtta lek i lägenheten. Jag kommer ihåg att min äldste bror försökte sticka ett spjut genom mig och sen började alla jaga mej för att dricka mitt blod. Men sen blev jag jättebra kompisar med alla och dom slutade försöka döda mig. Sen kom min mamma och vi gick upp på taket och vi åkte helikopter därifrån.
Asså, varför drömmer jag så sjuka drömmar hela tiden??

Jaja, jag gick iaf till skolan sen och jag klarade verb-förhöret i engelska, yeey (: Sen hade vi NO och vi fortsatte jobba med pappers grejen.. Rätt kul, och jag och Cajsa hamnade i samma grupp, ja!
Sen fortsatte det med matte, slöjd och bild. På bilden skulle vi börja med ansikten, krångligt... vi skulle måla av varandra och jag fick måla av Susse.

Annars har det inte hänt så mkt... Förutom att solen typ inte gått upp på hela dagen. Och Cajsa och Jag lekte musikal i matsalen.. Ebba.F frågade om hennes kläder var snygga och vi bara sjöng: NO! NO! NO!  åh, vi e så flummiga ibland..
Och jag måste köa present till Cajsa oxå, vad ska jag köpa??

Jaja, ska dra nu, Nyappy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0