Tisdag

Idag är det tisdag. (hittade inget bättre att skriva xD) Iaf, vi började direkt på morgonen med engelskaförhör, asså, orka ha engelskaförhör direkt på morgonen, satt och gäspade hela tiden. Sen jobbade vi med våra växtpressar på NO:n och jag blev äntligen klar (: Efter det så hade vi inget att göra så jag och Cajsa tog massa flummkort på alla när dom jobbade xD
Sen hade vi matte, en massa vinklar, parallellogram och skit. Så boooring.. -.-' Efter lunch så hade vi slöjd och jag måste jobba på som bara den om jag ska bli klar innan jul.. Sist hade vi bild och vi skulle rita nått flummit.. Det var iaf en lärarpraktikant som typ hade hittat på två ord (Takete och nånting Mamummel lr nått) och då när man hörde dom orden så skulle man hitta på något att rita som "var" takete eller mummelgrejjen. Det var rätt kul och jag gjorde nån svartvit symbol inspirerad av japansk och polynesisk konst. Jag blev rätt så nöjd (:
Imon ska estetiska profilen ha uppvisning på torget.. Jag ska köra och hela skolan kommer att titta... hehe, nej, jag är inte nervös alls..

Btw, idag stod "han" och sålde grejjer på torget hela dagen.. Då fick jag många tittchanser... *tittatittatitta* xD

Älska igen <'3

Asså, kolla vad söt Miku är! Han är så söt att det gör ont i mej, det borde vara olagligt att vara så söt <'3
(Nu sa jag söt tre gånger i två meningar, förlåt om jag är tjatig)

Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0