Tåg

Jaha, då var man framme här i växjö. Tågresan gick bra, det var rätt tråkigt, typ en timme i ett tåg.. Fast jag gillar ändå att åka tåg. Där är det ingen som vet vem man är, ingen som ställer en massa krav på en, man kan bara sitta där och lyssna på musik och bara vara. Igår så hände det inget spc, förutom på gympan. Innan (igår) så hade jag rätt långa naglar. Men vi skulle spela basket på gympan, och då så fick jag bollen på mitt lillfinger och lossnade typ hela min nagel. Eller iaf halva, så har jag typ ingen naglar på lillfingret. Jag lärde mig iaf att det är farligt att ha långa naglar så när jag kom hem så filade jag ner mina naglar, så nu är dom korta.
Vi ska nog ta en tur på stan idag, får se om jag hittar nåt. Dom har iaf en skivaffär här.. Och ikväll så ska ha lite mys (:
 Jag fick typ världens finaste låt av sofe i veckan. Det är "An Angel" med Declan Galbraith. Han var fjorton när han spelade in den och han lät som en tioåring. Nu är han 17 och typ skiitsnygg xD Låten är iaf jättefin :')

Declan

I wish I had your pair of wings
Had them last night in my dreams
I was chaising buterflies
Till the sunrise broke my eyes

Tonight the sky has glued my eyes
Cause what they see's an angel hive
I've got to touch that magic star
And greet the angels in their hive

Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you
Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you

All the sweet honey from above
Pour it all over me sweet love
While you're flying around my head
Your honey kisses keep me fed

I wish I had your pair of wings
Just like last night in my dreams
I was lost in paradise
Wish I'd never opened my eyes

Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you
Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you

But there's danger in the air
Tryin' so hard to be unfair
Danger's in the air
Tryin' so hard to give us a scare
But were not afraid

Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you
Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you

Wish I were you
Oh I wish I were you


Bloggar mer när jag har tid!!

( Var ligger landet där man böjer bananerna, e det samma land där dom bor indianerna, eller där tarzan, svingar i lianerna, ja var ligger kandet där man böjer bananerna)

Kommentarer
Postat av: Annahoj

jätte fin text. Du hade ju kunnat få fram han på utube och lägga in någon låt här med honom. Men jag kollar nog upp honom. Kram

2008-11-08 @ 18:01:26
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0