Stöld+Konsert

Idag har jag två saker att berätta, en bra och en dålig. Jag börjar med den Dåliga:
Ja, det är sant, min mobil har blivit stulen idag. Det var så här att vi skulle ha gympa den sista timmen och jag och cajsa var lite sena så vi skyndade oss till omklädningsrummet. När jag skulle ta av mig byxorna så la jag min mobil på bänken för att den inte skulle ramla i golvet och gå sönder. Jag fortsatte iaf att byta om och innan vi skulle gå upp så gick jag på toan. Cajsa och suss var snälla och väntade på mig och när vi skulle gå ut så gick det förbi två stycken från 9C och tittade in i omklädningsrummet och skrattade lite. Jag tänkte inte på det mer utan gick upp till gympasalen. Efter ungefär 5 minuter så skulle hans låsa in alla mobiler och nycklar i ett specielt skåp. Jag tänkte "Fan, jag har glömt mobilen". Så jag sprang ner för att hämta den och då var den borta. Jag var ju bara borta i 5 minuter och det var ju bara dom som hade gått förbi, så jag tror inte att det är några andra. Men jag sa iaf till Hans och vi gick och letade efter rektorn och frågade massa folk vad dom eleverna hade för lektion då. Men det kom inte fram något.. När jag kom hem så sa jag till mamma och nu är det polisanmält. Men polisen sitter ju bara där på sina kontor och väntar på att den på något magiskt sätt ska komma framhoppande till dom och säga "hej! här e jag, kan du lämna tillbaka mig nu??" *massasvordomar*
Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från helgen, men icke då!! För min mobil har blivit stulen av några *piip* elever som tror att dom är så *piip* coola för att dom har stulit en mobil, jag blir så *piip* förbannad! Det drabbar ju bara mig och min familj och så blir jag så ledsen för jag vill ha tillbaa min mobil! :'( *grååtaa* jag vill ha tillbaka den, men jag kan ju inget göra, det är bara att hoppas.

Ok, det var den dåliga saken och nu ska jag berätta den bra saken (: Håll i er nu, för här kommer det: AN CAFE SKA SPELA I SVERIGE NÄSTA ÅR!!! ='D OCH BILJETTERNA SLÄPPS OM EN VECKA!!!!!
Trots att min mobil är borta så är jag så sjukt lycklig!! Tänk om jag kan gå?! Det hade varit en dröm som går i uppfyllelse! Jag vill sååå gärna åka dit, det hade betytt så sjukt mkt om jag fick se dom live, åh, jag vill dit så mkt att det gör ont i magen, tänk om tänk om tänk om tänk om tänk om... Jag får be för att det blir så...

Det är så mkt mer jag vill skriva nu, men det går inte...

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyyy vad taskigt av dom att sno din mobil!

2008-11-10 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0