Sry

Sumimasen (japanska xD! Jag kan! det betyder förlåt) att jag inte har bloggat på ett tag, dels för att jag har haft så sjukt mkt att göra och tänka på, dels för att jag är så lat så jag har inte orkat. Ska iaf berätta lite om vad som har hänt. I veckan är det inte mkt som har hänt, läxor och sånt bara. Men i fredags då så hade Cajsa fest, det var verkligen skitkul! Typ roligaste festen iår. Först gick vi ner till pizzerian och där så flummade vi oss och hade jättekul xD

Akta afrikanen!

Och när vi gick hem till cajsa igen så gick vi alla åtta
 och höll armkrok och lekte jättecoola och sjöng jättehögt:
Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var nog Anders som gick förbi! (läraren Anders mjällar jättemycket xD)
Och hemma hos Cajsa igen så gick vi pinsamhetstipsrundan, vi fick veta saker som ingen annan visste... Och när vi åt efterätt så ringde Julia sin kompis David som var på dreamhack och spelade CS, det var jättekul, och Ebba blev glad att han kände igen henne. Och David är jättelik Johan Palm. Sen så satt vi lite i soffan och snackade lite resten av tiden och susse var helt galen:

Allihopa, allihopa, allihopa, allihopa, allihopa, allihopa, allihopa....

Skynda dig nu Julia, mumintrollen börjar om tio minuter!

Jag tror nog att jag aldrig har haft så roligt...


Jag sov jättelänge på lördagen, typ till 10, och då hade jag sovit i 11 timmar...jag var trött... Jag skulle egentligen städa, men det orkar jag inte, så mitt rum är fortfarande en röra... Sen vid 4 så åkte vi in till stan för vi skulle på middag hos Almas farmor och farfar. Då fick jag träffa mina söta kusiner <'3 Och det blev rätt sent då också så jag sov till 10 idag med.. Och jag skulle egentligen städat iad OXÅ men jag orkade verkligen inte.. Och efter lunchen så åkte vi in till stan för att gå på julskyltningen och det var rätt trevligt och det var jättemånga som sa när vi gick förbi: Åhh, titta vilken gulligt hund! För vi hade Bella med oss.
Och nu är jag hemma och gör ingenting... Måste göra matteläxan också..

SAKER ATT GÖRA:

- Göra matteläxan
- köpa julklappar
- hitta kläder till estetiska profilen
- städa mitt rum
- göra engelskaläxan
- Se på "harry potter och den flammande bägaren" (och jag vet inte varför jag måste göra det nu oxå..)
- prata med Soffe
- göra franskaläxan
- städa mitt rum
- städa mitt rum
- städa mitt rum o.s.v.

Här e lite blandade bilder:

En del av mina fina vägg


Mina kläder en dag


Jag innan festen i fredags (jag vet, fjortismin)


Cajsa


Linnéa


Lollo


Julia


Ebba


Soffe


Susse

Nu ska jag dra, ses!


Kommentarer
Postat av: Annahoj

kul att få se dina vänner

2008-11-30 @ 21:29:59
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Anonym

ejj , grymt fan ;D <3

2008-12-02 @ 16:08:54
Postat av: Anonym

ejj , grymt fan ;D <3

2008-12-02 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0