Söndag

Idag steg jag faktiskt upp ovanligt tidigt, vid 8 :P Jag brukar aldrig gå upp så tidigt... Jaja, nån gång ska väl vara den första..
Igår så tittade jag på Titanic, jag älskar den filmen, den e så bra... Och jag gärt ingenting alls faktiskt, det e nog bara första gången man gör det..

Idag, iaf, så har vi bakat lussebullar! Det luktade jul i hela huset, så gott...


Vi var också på Cheapy och tittade på lite golv till mitt rum, det blir nog ek, det e snyggast (:
Imon släpps biljtterna till konserten, jag måste, måste, måste gå! Jag kan till och med betala biljtten själv, fast då är det några som blir utan julklappar... Men jag måste gå iaf, det skulle betyda så mkt..

(det här blev ett väldigt onödigt inlägg)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ebba

du måste gå, du måste gå

2008-11-17 @ 15:47:15
Postat av: ebba

du måste gå, du måste gå

2008-11-17 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0