Pyjamasdag

Igår så hade vi Halloweenfest då. Det var rätt kul att spöka ut sig, även om jag tror att jag var den minst läskigaste på hela kvällen, kan bero på att jag inte var vampyr... Jag tror faktiskt att det var dom vuxna som hade roligast av alla, "barnen" gjorde typ ingenting. När Alma och Hilda hade somnat gick jag och Linn in på mitt rum och tittade på "Systrar i Jeans". Hon hade oxå läst böckerna, och just den serien ligger på fjärdeplats på min lista.
( 1.Twilight-Serien
2. Serien om Klanen Otori
3. Harry Potter
4.Systrar i Jeans)
Linn blev precis lika förkrossad som jag blev när jag såg den för första gången. Asså, jag blir förvånad hur dåligt som har lyckats passa ihop filmen med böckerna.. Och kunde dom inte hittat i alla fall EN snygg skådespelare till antingen Eric eller Kostos?
Alla gästerna gick hem vid typ 12 och jag somnade vid halv ett efter att ha legat och tänkt på hur sjukt mkt jag längtar till grekland. Jag har varit där 4 gånger tror jag, tre gånger på kreta och en gång på rhodos. Första eller andra gången jag var där var jag kanske tre och då fick jag hjälpa till och laga köttbullar i ett resturangkök. Alla tyckte att jag var sååå söt xD

Jag vaknade vid åtta efter att ha drömt typ världens bästa (konstigaste) dröm!
Det var så här att utan att jag visste nåt så skulle An Cafe spela i Kalrskrona en dag, och typ en timme innan det började så fick jag veta det, så jag skyndade dit och hamnade längst fram förstås. Hela konserten var helt underbar...
Sen, när det var slut så var vi helst plötsligt på baksidan av mitt hus vid vår garageinfart. Då var alla galna fans, jag och Miku där. Jag fick en kram av honom och han lovade att han skulle signera en av mina kuddar. Helt plötsligt så bytte vi plats igen och nu var vi ute på sjuhalla i en liten mysig trädgård. Då var alla galna fans borta och nu var mamma, Cajsa, Takuya och Teruki där också. Vi satt vid ett litet träbord och fikade på vaniljhjärtan. Alla signerade min kudde och då fick Miku, Takuya och Teruki världens sjukaste idé. Dom skulle lämna kvar sina tubsockar hos mig så att jag kunde tvätta dom, och nästa gång dom kom till Karskrona så skulle dom få tillbaka dom, och...så vaknade jag.. jag blev ledsen när jag upptäckte att det inte låg några tubsockar på mitt rum...

Idag är det "Dagen efter" och det betyder pyjamasdag. Hela morgonen så har gått runt i pyjamas, tittat på film och ätit majschips. Imon så börjar skolan, blä. Men snart e det jullov!


Jag som devil...


...Och jag som vanlig...


...Och jag för typ längesen...


...och till sist, en vanlig, hederlig flumbild.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Annahoj

Vad fin du var igår! Kram

2008-11-02 @ 13:47:08
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej min lilla tös!



Kul med hallowenfest..du var jättefin i dina kläder man måste ju inte se hemskast ut...du var ju faktiskt sötast...

En BAMSEKRAM till dej. Mormor

2008-11-02 @ 17:22:16
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Anne

Du är ju bara bäst!

2008-11-02 @ 20:41:49
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0