Meet 'n' Greet

WARNING!
Ni som är trötta på att höra om min besatthet till An Cafe kan sluta läsa nu, jag har varnat er.

I min nya OKEJ-tidning så läste jag om två tjejer (en hade vunnit och fått ta med sig en kompis) som hade vunnit en s.k. Meet 'n' Greet-tävling med det tyska bandet Cinema Bizarre. Då, besatt som jag är, så börjar jag fantisera om hur det hade varit om jag vann en sånn tävling med An Cafe. Först hade jag inte trott det var sant. Först hade jag nog bara blivit tyst, sen hade jag ringt mamma, sen ringt Cajsa och undrat om hon ville förlja med. Sen hade nog verkligheten hunnit ifatt en och jag hade nog bara börjat hoppa omkring och skrika, skratta och gråta. Tänk vad underbart det hade varit..
Väl där skulle jag nog förklarat min kärlek till dom på ett väldigt komplicerat sätt. Sen hade jag säkert avbrutit mig själv och skämmas lite...hehe.. Åhh, tänk vad underbart fantastiskt overkligt det hade varit. Men det kommer aldrig att hända mig, jag är inte den tjejen som vinner meet 'n' greet tävlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0