Måndag

Inatt drömde jag en mardröm om skolfotot. Det var såhär att katalogen hade kommit då och när jag tittade på den så upptäckte jag med fasa att julia stod och skymde mej så att jag inte syntes.. *ryser* Dessutom var Mackan helt deprimeread och Jeppe var helt emo "/
Iaf vaknade och upptäckte att det inte var så.
Men min mardrömm besannades nästan för katalogen kom faktiskt idag. Och jag ser för j*vlig ut rent ut sagt. Alla andra ser bra ut men jag ser helt sjuk ut.. *dödödödödö*
Ooh, just de, Gunnel (franska) blev arg på mej och Cajsa idag bara för att vi flummade, men vi hade skitkul x) Och på SO:n så jobbar vi med lagen och sånt här och då ska vi göra ett rollspel hur det kan gå till i en rättegång. Och jag ska vara åklagare och Cajsa ska vara försvarare, haha, FIGHT! På svenskan så var det dags för genrep inför på torsdag (vi ska läsa upp våra noveller för barnen i F-2). Iaf, så skulle vi läsa upp dom för klassen idag för första gången och när det var min tur så började jag läsa och läsa och läsa och läsa.. Och under hela tiden så satt hela klassen och var knäpptyst .(dom hade pratat lite när dom andra berättade) Och efteråt så applåderade alla. Jag blev riktigt förvånad. Och alla sa att den var skitbra och att jag skulle bli författare, blir så glad när man får höra sånna saker (:

Till råga på allt som hände förra veckan så har min Mp3 gått sönder. Och allt är mitt fel, både det med mobilen och
Mp3:n. Bara för att jag är så klumpig och obetänksam..

Nästa vecka är det fest hos Cajsa, så sjukt kul! Vi ska gå och äta på Pizzeria *flummflummflumm* och sen ska hem till Cajsa och ha "pinsamhetstiprunda". Det går till så här att alla ska säga en pinsamhet som bara Cajsa vet om och skriver ner. Sen sätter hon upp en tipsrunda och så ska alla få gissa på vem som har gjort vilken pinsamhet, vi kommer ha så kul!


Så här känner jag mej..


Jag måste oxå träna.


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0