*hatamåndagar*

Vaknade av att introt till "Snow scene" spelades på min mobil, blev genast glad. Men all min gladhet rann ur mig och la sig på en hög på golvet när jag upptäckte att det var måndag. Jag snoozade en gång i hopp om att jag skulle somna om och upptäcka att måndagsmorgonen bara var en mardröm. Än en gång började snow scene spelas och där sprack min vision, det var faktiskt måndag. Buu vad hemskt! Det var bara att gå upp, gick ut och hämtade tidningen och hällde därefter upp en skål med havrepuffar. Efter frukosten var jag tvungen att packa gympaväskan, nej(!), min shattamahaa---väska xD jag packade kläder för både ute och innegympa, man vet aldrig vad Hans hittar på för nåt dumt.. Gick därefter och klädde på mig. Dagens klädsel blev ett par 3/4-byxor med vitsvartaknästrumpor, nitbälte, min ME!ME!ME!! tröja, ett svart pärlhalsband och mitt röda diadem med en rosett på. (skulle lagt in en bild med lyckades inte få en bra) Sen gick jag och sminkade mig och borstade tänderna och sen fick jag rusa till skolan för att hinna (var tvungen att bära på min 5 tons shattamahaaväska hela vägen, bläh.) Men när jag kom till skolan blev jag iaf lite glad, alla mina kompisaar va där (: *Bästabästa*
Hela dagen gick bra och jag fick reda på att jag hade fått bra resultat på kommunproven för åk 7, men jag berättar inte vad det va!
Hans var iaf lite snäll och lät oss vara inne, men istället så fick vi ha styrka och kondition, jag suger på styrka..
Jag orkade inte duscha i skolan så jag gick hem istället. Jag gick ut med Bella och Sally och sen gick jag och dushade. Sen tittade jag lite på Smallville, Clark Kent e snygg... =P Fast Lex e så konstig och Lana är för perfekt..
När mamma kom hem bestämde sig mamma för att plocka undan alla Halloweengrejjer, nu åker snart åker alla julgrejjer fram.
Vid middagen diskuterade vi att Julen är en sommarhögtid i Australien, asså skumt... :S
Vi kom iaf in på ekvatorn och hur vattnet i handfatet rinner på olika håll och vi diskuterade hur vattnet rinner precis mitt på evkvatorn, och då sa jag att tänk om det fanns ett handfat exakt mitt på ekvatron, alltså, exakt exakt. Jag sa att jag inte trode att det fanns ett handfat mitt på ekvatorn, det trodde dom andra, så jag blev nerröstad..
Med andra ord: jag gillar verkligen inte måndagar någon som vill starta en "hatamåndagarklubb" med mej?

Igår såg jag på sista avsinittet av "stor i Japan", det är sorgligt att det är slut, jag kommer att sakna det så mkt...

Jag kan se tillbaka på min dammiga framtid...


Yuuki, Kanon, Miku, Takuya och Teruki <'3


An Cafe - Snow Scene


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara så cooooooool!

2008-11-03 @ 21:20:50
Postat av: mie

Sugen på ny bloggdesign? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2008/october/lila-bloggdesign-utlottning.html



Kanske sugen på att tjäna pengar på din blogg också? Gå in och läs mer här: http://memie.blogg.se/2008/october/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html

2008-11-03 @ 21:23:08
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0