Halloween

Igår tittade vi på en film på femman. Det var en Thriller som hette "Red Eye" tror jag, den var faktiskt bra. Någon som har sett den??

Idag är det då Halloweenfest, jag ska försöka hitta en treudd så är min utklädnad fulländad.. Pappa har äntligen bestämt vad han ska vara utklädd till; Rysk soldat. Han har massa rycka grejer från när han var i Moskva under Sovjetunionen.
Idag är det dessutom Alla Helgons Dag. Då ska man tänka på alla man kännar som har gått bort. Som tur är så känner jag inte så många som har gått bort.. Jag tänker nog mest på vår förra hund Kalle. Han blev 12 år gammal och jag har växt upp med honom. Tyvärr så fick vi avliva honom efter att han hade bitit ihjäl en kattunge, då var jag åtta år. Tänker lite på min gammelmormor också.. Hon hette Evy och dog när jag var tre eller fyra år gammal.
Har någon som stod er nära gått bort på sistone??

Oj, jag har inte ätit frukost idag, men jag är aldrig hungrig när jag går upp på morgonen.. Jag äter brunch idag istället.
Jag lägger upp lite bilder på mig sen när jag är djävul, hehe...
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0