Fortsättning

Sitter här och tittar på Idol, Kevin är ju bara bäst, han måste komma tvåa, för det har ju aldrig gått bra för vinnarna så han måste komma tvåa..

Nu har jag tid att fortsätta berätta om varför jag dog idag.. Vi hade precis haft musik och vi hade kanske bara några minuters rast till NO:n började så jag var tvungen att skynda mig. Jag hade iaf hämtat mina grejer och stod och väntade på Cajsa, men jag tyckte att hon var sölig så jag gick utan henne. Jag skulle precis gå ut från sexornas klassrum (det klassrummet ligger mitt i smeten och vårt klassrum ligger typ längst bort) och då krockade jag med "Hans" kompis som jag berättade om igår och såklart så tappade jag alla mina böcker (precis som på film). Och han böjde sig ner och frågade hur det gick och började hjälpa till och plocka upp alla mina grejer (precis som på film igen) men det var inte det som jag tyckte va pinsamt..
När jag hade lyckats få upp mina grejer från golvet så skulle jag göra ett nytt försök att komma ut genom dörren. Och vem krockade jag inte med då? Jo, såklart, "han". (Nej, mamma, jag tänker INTE säga vad han heter) Det ända jag kunde få fram var j*vlar. Och sen skrattade "han".. Jag vet inte om det var om det var åt mig eller nåt annat, men pinsamt var det iaf...

Btw så har den här veckan varit typ värsta skitveckan. I måndags så blev min mobil stulen då, I ondags så smakade jag den där äckliga drickan, I onsdags kväll välte jag ner en blomma så hela golvet täcktes med jord så jag var tvungen att städa, I torsdags morse spillde jag ut hela mitt mjölkglas så jag blev nästan försenad, Och så det som hände i går och det som hände idag. Dessutom  verkar det som att hela bollsläktet har bestämt sig för att hata mig. Idag fick jag tre bollar på mig, en rakt i fejset, en i huvudet och en som nästan bröt mitt finger. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?? Hoppas att nästa vecka blir bättre..

Pratade precis med en kompis som också älskar An Cafe, och hon kunde inte gå på Konserten.. Hoppas att jag kan det, annars blir jag deprimerad typ..
Idag fick jag postern av Snälla Ebba <'3 och nu sitter den på min vägg (:

Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haah, ja trodde de va den andre 'han' du kråcka med xD förvirrad

2008-11-15 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0