En sista önskan


Hjälp! Jag har fått blåtunga! Alla som har fått det har dött, det betyder att jag bara har ett par månader kvar att leva. Och min allra sista önskan är att få se An Cafe i Stockhom den 19 mars. Biljetterna släpps i övermorn och dom kommer förmodligen att ta slut på två röda sekunder, det är brottom! (biljtterna släpps på www.skrikhult.se)


Idag har jag bara städat. Det var faktiskt så illa att man inte såg golvet... Men jag har ändå inte städat på väldigt länge...
Jag tog iaf en paus när jag städade och tog lite bilder med min kamera, eftersom jag fortfarande inte fått tillbaka min mobil...


Shady lady...


Skivan jag lyssnade på


Hubba Bubba!


Blåtunga som sagt..


Queen special


Min fina röda papperskorg


Jag har nu två AnCafePosters!


Tuggummi!

See you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0