Idiot

Running Fast
Warned by the necklace bouncing at my chest
Days of happiness when life was like a sweet fruit
Hardly aware of my heel hanging out of my shoe
Crazy in love with her (him) , I lost sight of all else

/ One way Love


Jag dog idag om det är någon som bryr sig. Det var så här att vi hade Ica-Kasse (KÄ) och då så satt Jag, Linnéa och Kajsa från 8:an vid ett bord. Då så kom Hans in och skulle ge oss en matteuppgift. Då så kom "han" och hans kompis in och skulle typ fråga Hans om ngt. Och Kajsa och Linnéa kände typ dom (Kajsa och "han" går i samma klass) så Linnéa började typ kompis-slå honom. (ja, jag tänker fortsätta säga "Han") Och vad gjorde jag? Jo, jag bara satt där och rodnade och skrattade lite nervöst. Jag ville bara sjunka ner genom ett hål i jorden.. Jag vill inte vara så blyg som jag bara blir ibland, jag vill va som jag är när jag är med mina kompisar, Inte som en mussla som bara sluter sig.. Resten av lektionen sa jag typ ingenting. Jag är sån idiot ibland.

Förutom att jag dog så har inget annat hänt. Skolkatalogerna ska typ komma på måndag eller tisdag, LÄNGTAR! Hoppas att jag blir bra.. Jo, just det, vi hade världens sjukaste vikarie. Eller inte sjuk, men konstig. Hon var typ 70 år och pratade som min farmor. Asså, hon kunde franska men hon bröt skitmkt på svenska, så för att hon inte skulle se att vi skrattade när hon läste upp glosorna så höll vi upp böckerna framför ansiktet. Sen när hon skulle klappa Matte och Jeppe på huvudet av någon anledning så kände dom att det var helt kladdig.. "/ Jag vill att  Gunnel ska komma tillbaka, hon har typ fått ryggskott eller nåt..  Jag har fortfarande inte hört ngt om min mobil, jag vill bara ha tillbaka den. För jag drömde faktiskt att jag fick tillbaka den inatt. Jag kom hem från skolan typ och så gick jag in på mitt rum och den låg där den alltid brukar ligga.. Blev så lässen när jag upptäckte att den fortfarande var borta..



Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där bilden känner jag igen!

2008-11-13 @ 17:51:01
Postat av: Annhoj

Jag tycker inte du är idiot. Du kan skilja på handling och person. Ett exempel är: Om man gjort något dumt, så är det inte du som person är dum utan det är din handling som är dum. Det är skillnad. Men offtast läggar man ihop dessa 2 och kan få dålig självkänska pga ens handlingar, för man förknippar det med sin person. Nu blev jag komplicerad ler

2008-11-14 @ 19:25:28
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0