The ark - kärlek, svett och tårar (kanske skulle va blod, men det låter för våldsamt :S)

vet ni vad jag har upptäckt? Att min kärlek till the ark är så stor att jag inte kan beskriva den, varje gång jag hör en låt, er en bild eller video med dom, då känns det som att hela kroppen ska sprängas för att all kärlek har svämmat över! det är som att åka bergochdalbana i alla evighet. När jag tittar tillbaka på bilderna från konserterna, då ångar jag nästan att jag inte bara fick ett ryck och hoppade upp på scenen och bara sprang fram till alla och bara gav allihopa värsta bamsekramen, fast då skulle man säkert bli utburen på bår, förd till sjukhus och förklaras som värsta sortens psykfall XD

Samma sak är det när någon skriver eller säger något elakt om dessa underbara människor, kärleken har på en halv sekund förvandlas till den värsta sortens ilska och man skulle lätt kunna springa fram till den personen och bita den i armen eller nånting. Nu låter jag säkert som om jag har typ rabies, men förstår ni vad jag ,menar med dom här känslorna, är det någon som käner precis likadant?

Kommentarer
Postat av: Filippa

jag var likadan när jag lyssnade ihjäl mig på The Ark.

jag blev typ sårad varje gång jag läste något dåligt om dem

var du i sundsvall i somras btw? : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0