Lugg

Nu har jag äntligen bestämt mej. Jag ska klippa lugg. Efter många om och men i ungefär två veckor (om jag skulle ha kvar min snelugg, om jag skulle ha en asymetrisk lugg, eller om jag bara skulle klippa en vanlig lugg med lite "lutning" på den) har jag bestämt mej för en rak hederlig lugg med lite julia - stil på den.  det känns väldigt skönt att ha bestämt sig. Dessutom ska typ alla klippa sig sommarfina nu, och jag vill ju inte va sämre själv ;-)

usch. usch, ska ska vi springa årundan, och jag kommer inte få ro förän jag har sprungit... Om jag ens kan springa med min stortå då... (hoppas inte!)

Ebba: "men jag känner inte dom barnen!"

Cajsa: men varför vågar du inte? det är ju bara en rutchkana! Hur vågar du då åka slänggungorna på liseberg?
Jag: Men det här är ju läskigt! Slänggungorna på liseberg är ju bara roliga.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, gulligt. =)

klipp lugg!! man måste våga. =)

Ha en mysig kväll! Kram Emma!

2008-05-12 @ 17:25:19
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha, ännu mera gulligt om inte mer kuul! =D



ha en rba dag du!! =) kram på dej!

2008-05-13 @ 15:01:35
Postat av: ebba

hahha. men jag kände ju dom nt .

klipp lugg. du passar i det . kram ebba

2008-05-18 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0