leeedig

Idag har jag i princip inte gjort någonting, sköönt ^_^, men på posten kom iaf autografkortet med tvillingarna Phelps, whoho!

Det var meningen att Cajsa o jag skulle sova över, men hon kunde inte för att hennes mormor och morfar skulle komma imon, jaja, vi får väl sova över nån annan dag, det är så roligt för vi blir alltid så himla flummiga^^
På söndag ska vi åka ner till malmö för att gå på dop, jag får så himla konstiga idéer ibland så jag hoppas att Jepson och Cornelia ska va där och döpa vira, men det har dom säkert redan gjort, men det skadar ju inte att hoppas X'D

Idag har jag lyckats med någon jätte-bra, jag har converterat 20 filer från WMA till MP3, jag känner mej så himla duktig, fast det gör säkert ni andra 20 gånger per dag :'P nä, skojar bara, men jag är ju inte världens dataproffs precis, men man försöker ju så gott man kan.

Usch, jag önskar att jag bara kunde snabbspola förbi hela maj, för den 28 maj ska typ hela skoln springa årundan, en 6 km skit-dryg sträcka som man ska försöka att inte komma sist i, vilket inte är så lätt eftersom jag inte har världens bästa kondis. Egentligen hade jag tänkt träna upp den genom att cykla två gånger i veckan på vår motionscyckel, men nu vill inte jag göra det fetersom vi håller på att bygga om vårt badrum, vilket betyder, INGEN dusch, så jag får tvätta håret i handfatet och duscha i skolan, och vi har gympa två gånger i veckan så det blir inte så jätte-ofta man duschar nuförtiden. men förhoppningsvis ska det va klart om några veckor...

Goodbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0