IQ = 0

iDaG, så har jag varit med suss, Cajsa o Ebba, först cyklade vi ner till tallan, och tro det eller ej, Jag BADADE! Fattar ni, den 5:e maj så badade jag. Fast jag fattade inte riktigt hur susse och jag tänkte på (det var bara vi som badade, Cajsa ocg ebba ville inte) för vi hade inga handdukar och inga badkläder, som tur va så hade jag två linnen på mig så jag kunde bada i linnet och trosorna, susse gjorde ungefär likadant. När vi hade badat i ungefär 10 min så tittade susse och jag på varandra och bara, "jaha, och nudå?" det var som tur var inga andra nere på tallan så det var lungt. Så vi fick gå in på toan och ta på oss resten av kläderna, sen cyklade vi tillbaka och vi bestämde oss för att köpa lite fika, så cajsa cyklade hem tills sig, jag cyklade hem till mig och susse och ebba stannade kvar. Ebba hade redan pengar och susse bor utanför byn så hon ville inte cykla hela vägen hem.



Iallafall så cyklade vi ner till ICA och skulle köpa fika, vi bestämde att susse o ebba skulle köpa tillsammans och jag och cajsa skulle köpa tillsammans. Cajsa och jag köpte en lite Baguette, lite plommon, kex (jag uttalar det kecks) och en äppelcider. Jag orkar inte skriva vad ebba o susse köpte. Men så började vi tjabba lite utanför, för ebba o susse vile inte sitta där vi ville sitta så vi delade helt enkelt på oss. Det var jätte-gott med lite mellanmål efter badet för jag hade inte ätit så mycket till lunch heller. Efter det så hängde vi lite nere vid ån och cajsa skvätte vatten på mig...



Jag måste bara berätta hur smarta (not) och flummiga vi e, det härär bara några av de saker vi sa idag:

"Vi kom och pratade om glass och ebba bara 'jag gillar nästan glass mer än godis' och jag bara ' aa, men ibland kan ju glass vara lite kallt', smart va? XD

"vi stod vid ett snett träd som är jätte-bra att klättra i och när cajsa skulle klättra upp så hörde vi att hon skrek ' ah, en snigel!' lite senare ' ahh, TVÅ sniglar, en till och en till, det e en hel snigel armé!' herregud cajsa säger jag bara

Kommentarer
Postat av: ebba

hahahh, vilken dag vi hade

2008-05-08 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0