Disney 4-ever!

Igår, eller när det nu va så sökte jag runt lite på youtube (HSM, inte för att jag gillar filmen men musiken är rätt bra) så hittade jag en låt som hette "Kiss the girl" jag hade aldrig hört talas om den så jag klickade och började lyssna. Och det visade sig att det var en rockigare version av Lilla Sjöjungfruns låt kiss the girl. Jag har då älskat lilla sjöjungfrun sen jag var liten så det var jätte-roligt.  Så hittade jag ju en ännu bättre version med harry potter karaktärerna, lööve...



Igår när mamma hade gått och lagt sig och det bara var jag och pappa som var uppe så började vi titta på en film som hette "Saw", skräckis, riktigt bra faktiskt, det enda jobbiga var den där clown dockan... Asså, mamma brukar säga att jag är typ känslolös när det gäller skräckisar för jag blir typ aldrig rädd eller så, jag säger inte detta för att skryta, och jag tycker själv att det är rätt konstigt att jag inte blir rädd... här e iaf trailern


Det finns tre uppföljare så jag har tänkt se dom oxå...


jaja

//Ula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0