Nyappy! o ( ^ - ^ ) o

Jag är en periodmänniska när det gäller musik, alla som känner mig vet det. Och veckans, månadens eller tidens period i fråga om musik har blivit: *Trumvirvel* An Cafe ( Nyappy, Nyappy)
Jag vet inte varför, jag läste om dom i en okejtidning och dom liksom fångade mitt intresse med sin unika stil (jag älskar band som har sin egen stil och inte bara följer strömmen, i och för sej, så är det ju populärt inom visual-kei stilen och J-rocken att vara unika...) .
Sen letade jag i alla fall upp dom på youtube (fantastiskt bra sida för dom som inte har märkt det xD) och lyssnade på några låtar. Jag + An cafe = Match! Jag gillade verkligen musiken, det är liksom, rock & pop blandat i en virvel av färger och musik.
Som ni kanske har märkt är dom från Japan, vilket jag inte ser som något problem jag behöver inte förstå texten för att ta till mej den, det gör bara musiken mycket bättre.Förresten säger själva atmosfären allt man behöver veta.
okeey, så bara kör erat eget race i en fantastiskt cool bil, Miku och resten av medlemmarna!

( Detta betyder självklart inte att jag kommer sluta att gilla The Ark, Queen eller något annat av alla band jag gillar, jag gör bara plats för ett nytt... ;-) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0