Klassens dag =)

Igår hade vi klassens dag, det var jätte-kul (: först cyklade vi i typ en timme, det var rätt drygt, men ändå rätt roligt.
men det drygaste var att det blåste och regnade jätte-mycket både på dit- och hemvägen -.-'
Men när vi väl var där hade vi jätte-kul. Det var några som badade fast att det bara var 16,5 grader i vattnet...jag är ingen badkrurka men det var för kallt även för mig.
Det mysigaste var när det började regna lite och alla sprang och satte sig under ett tak och började äta sin lunch, vi hade skit-kul när vi satt där...
men usch vad jag var trött när jag kom hem, jag hade jätteont i rumpan och i armarna...

" Men ebba, du e nordisk, jag e europeisk och susse e exotisk" xD

Cajsa: " men du kan ju springa!" Nä, det är bara en illusion!"

Imon slutar vi. shit.  Jag kan knappt fatta att det har gått så fort, det känns som att det var igår vi gick in igenom dom läskiga dörrarna til 6-9...  Men det har ju gått bra ändå. Jag kommner sakna alla jättemycket under sommaren, asså, vissa träffar man ju bara i skolan.... Men det ska ju bli skönt me sommarlov!

GLAD SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0