uh :/

Tiden bara går och går och går och går.... Konstigt (-.-') men det känns ju som att det inte händer någonting hela mitt liv ser ut typ som ; vakna, äta, äta igen. bada, komma hem, äta, titta på teve och slutligen somna. Jag vill att det ska hända nått, jag vill åka på semester, åka båt eller göra vad som helst! jag ska ju inte klaga på vädret i alla fall, men ändå.

I höst (eller någon gång i år) ska vi iallafall börja fixa med rummet i källaren som ska bli mitt! Det känns verkligen skönt för mitt rum som jag har nu det är så litet.. Det ska verkligen bli roligt att få bestämma hur det ska inredas, jag har redan
flera idéer....


här är vår lilla sally i mitt
knä när hon bara var
fem veckor gammal..


Om exakt
9 dagar fyller jag år! (då fyller jag 13, wohoo!) Grattis till mej! Jag har skrivit en jäääääääättelång önskelista,
hehe...


Vad gör ni nu när det är sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0