Konsert

Okej, konserten var helt underbar.... Jag har aldrig känt mig så levande som jag gjorde då, jag ska inte ens försöka förklara hur det var för jag skulle bara svamla ihop allting, det skulle inte gå... här kommer iaf några av dom typ 3 miljoner bilder jag tog (:

   

Jag älskar att ta kort på mat, så här är lite mat-bilder

   
Torsdags-mat                   Fredags-mat (iuh!)           Banana-split! (mmm!)

Och här är lite andra bilder

   



I söndags när vi stod på stationen i sundsvall och väntade på tåget så kom det nån gående... Hmm, tänkte jag, är inte håkan hellström?? Jo det va det han skulle visst på samma tåg som oss, Kul Kul tänkte jag (:
Sen när vi var framme i Stockholm och skulle byta till tåget i Alvesta, jaha, då steg håkan ut rakt framför mig så jag hölt ju på att gå in i honom... :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0