Nya tag!

Jaha, nu ska vi starta upp den här bloggen på nytt, vill ni det? eller som freddie säger på en skiva: "Would you like?, yes you would;-)"

Jaha, vad ska jag säga...jo, jag har fått min första lön, 200 kr i tisdags, för dom pengarna ska jag köpa en posterflagga:
Queen Freddie gammal posterflagga Va tyx?

Sen i tisdags när jag inte hade något bättre för mej så tog jag lite kort på mitt rum för de som är intresserade, här kommer de:
image58 mitt fina rum :D

image59 Löve<'3

image60Löve 2 <'3

image61 fina teckningen, va tyx?

image62 Favvo-skivorna ;D

image63inbjudningen till årets fest!

image64favvo-tuggumit mm!

Någon som fortfarande läser? hehe...

Ja, imon då så e det fest hos ebba, det kommer att bli så ägigt! Först ska vi åka och bada vilken kommer att bli jätte-kul (jag kanske får ett ryck och vågar hoppa från femman...)Sen ska vi åka hem till ebba och äta, käka godis, glo på film och vara uppe hela natten, sen efter det kanske vi sover lite... ;-P
Jag har köpt världens bäta present till henne oxå, men det kan jag ju inte säga här...

Nästa vecka är det fest hos Julia och jag har självklart köpt  världens bästa present till henne oxå...

Förra veckan på musiken så spelade jag clamour for glamour på musiken, det gick sådär, men jag fick beröm för det och det känns ju jätte-bra :''''D

Jag måste bara lägga in ett litet tips här, på en musikvideo:
http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU  Om ni kollar runt  2:04 till 2:06 då kommer det upp ett litet klipp på en kille (Roger Taylor) som är utklädd till en tjej, det kanske bara är jag men jag tycker att han är über-söt där! (fast att han är utklädd till en tjej) sen oxå i den videon när freddie bl.a. har bananer på huvudet, då tycker jag att han är jätte-söt...

Det var allt för den här gången, ses snart igen!

Puss&Kram

//Ula

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hey Ulaa. Hah, visst hade vi kul igår (o ida) ??
ha dt braaaaoo ^.^

2008-02-02 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0