Mitt jobb

Ja, nu har jag fått ett jobb.
Asså, inte ett riktigt jobb, men jag får iaf pengar för det.
Jag har iaf börjat sitta barnvakt , det är några på vår gata som bad mej att sina barnvakt till deras lilla tjej, ska inte nämna lilltjejens namn såhär ute på internet . Just nu så håller jag på att lära känna henne så att jag klarar av det när det gäller på riktigt.  Nu har även min moster nästan bett mej att sitta barnvakt till min lilla ettåriga kusin, han har så snäll. Men hon sa iaf till mamma att hon skulle kunna tänka sej att betala mej för några gånger, och honom känner jag ju redan, så det blir nog rätt lätt.

Jaja, Puss&Kram i vintermörkret!

//Ula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0