Sjuk...

Usch, nu sitter man här och e sjuk. Det var ingen lunginflammation och ingen halsfluss. Bara en vanlig äcklig virus...
Jag får väl hoppas att jag är frisk tills imon, för då är det ju fest hos Julia. Sen på lördag ska vi ju in med Estetiska profilen  men eftersom jag inte va på genrepet igår så kommer jag förmodligen inte få  sjunga.
Men nu sitter jag iaf lite på www.youtube.com och tittar runt lite på olika filmer. Jag hittade bland annat de här:



The ark på Vega i höstas x')


Laleh - snö...
Intervju med the ark på hultsfred 2001

Venus outback - sodom is free (notera att det är lasses bror pelle som sjunger+att ola och jepson är statister)

Lööve...

Lööve igen...

Nu har jag inget mer att säga, tack för mej x')

//Ula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0