Pyjamaspartyt

Nu tänkte jag skriva lite om festen igår, vilken kanske inte blev helt som jag hade tänkt mej, men ändå.

Först så åkte vi in till simhallen, vilket var lite jobbigt, för det var väldigt blåsigt ute, vi blåste nästan bort ;'''D
Precis när vi kom så kom så kom ebba och susse oxå, sen dröjde det lite innan Julia, lollo och den andra ebba kom.
Då när alla va samlade så gick vi n och bytte om, men såklart när det gäller mej så hade jag ju glömt en femma att betala skåpet med, som tur var fick jag låna en femma av Ebba.
Då gick vi ut och badade, det var faktiskt jätte-kul, vi flummade jätte-mycket och jag skrep på hjälp så många gånger att jag blev alldeles hes i halsen.

Efter en timme eller sådär så ville Susse och Lollo gå till caffeterian och handla lite, jag var rätt hungrig eftersom jag hade glömt att äta, igen....
Jag handlade det jag skulle ha, bl.a. en cola och en daim, mm! :'''D
Sen skulle självklart alla hålla tal för ebba oxå och precis när jag skulle hålla mitt tal så började ebba och skratta, vilket gjode att hon satte i halsen vilket gjorde att hon började hosta vilket ledde till att hon började kräkas. Mycket.
Jag tror att hon kräktes i ca 1 min innan hon slutade och sa efter att cajsa hade frågat hur hon mådde: "Hämta papper för helvete".
Hon var ju förstås inte sjuk, men man mår ju inte så bra efter att man har kräkts. Det skulle ta för lång tid att berätta allt som hände, men ebba återhämtade sej och vi åkte hem till ebba.

Hon blev gla dför presenten jag hade köpt till henne, vilket var självklart eftersom jag hade köpt världens bästa present till henne, en stift-penna med färgade stift. Hon fick lite smink av julia vilket fick mej att tänka på ebba i smink, hon är nämligen adopterad från ryssland och är väldigt liten och klär sej inte direkt som en tjej.

Till mat blev det en väldigt spc pasta, jag ska inte säga var det var, men en ledtråd: killar. till pastan fick vi köttfärssås, det var jätte-gott.

Gisse är ju så rolig oxå, hon sa åt oss at komma ut i köket och fixa efterrätten, så 6 st tjejer härjade runt i ett kök och försökte göra en hyfsad maräng-sviss, det var iaf jätte-roligt!

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0