Fortsättning....

Keey, då ska jag fortsätta berätta om pyjamaspartyt...

Ok, då när vi hade ätit efterrätt så skulle vi ta undan bordet så vi kunde lägga ut madrasserna, jag hade redan börjat pumpa upp min eftersom att den tar så himla lång tid att pumpa upp, men iaf, när alla madrasserna var upp-pumpade så var det dags att bestämma vem som skulle sova var o.s.v, dett tog kanske tio minuter, men sen var alla nöjda. Sen skulle alla bädda, det var jäte-mysigt att bara vara där med alla andra tjejerna, efter en stunds prat bestämde vi oss för att vi skulle leka snurra flaskan, detta varade inte så länge utan gick snart över i en slags visk-lek, dett var jätte-roligt eftersom alla ord omvandlades i ebbas huvud, så "jag gillar festen" kunde bli "jag tycker inte om gurka" men det var roligt iaf.
Sen efter det så forsatte med att göra typ ingenting, efter en stund upptäckte vi att julia hade sommnat så sket i henne.
Sen började det att bli lite jobbigt för efter att vi hade kollat på filmen va jag as-trött så jag gick och la mej lite och då ville lollo, susse ebba och ebba hitta på nåt men det ville inte jag och cajsa och då började lolla säga amen gud va du e elak mot ebba nu och jag bara, vaddå elak jag e faktiskt trött jag gick upp klockan halv sju (och då var klockan lite över tolv) och lollo bara amen gud va du e grinig och jag bara, nä jag är inte grinig men det är ju självklart att om du håller på så så blir jag ju grinig. så då gav jag upp och somnade. På morgonen  så väckte ebba mej, sen dröjde det inte länge innan alla andra vaknade, när alla hade vaknat så började vi skicka runt skålen med godis och chips, vilket kanske inte var så bra att äta till frukost...

Sen började vi äta en riktig frukost, efter det så lekte vi kurragömma till alla skulle åka hem.

Det var pyjamaspartyt det... det var faktiskt roligt och nästa vecka är det enn normal fest hos julia,  (kolla  in henns blogg www.mzjp.blogg.se) det ska förstås bli roligt.

Jag vill oxå passa på att säga att jag (min mamma) vann auktionen på den posterflaggan som jag berättade om, den ska förmodligen komma någon gång i veckan.

Något annat roligt som har hänt?

Puss&Kram

Ula


Kommentarer
Postat av: Marina

klart ja kan försöka hjälpa dej :) men det är lite svårt att förklara såhär men har du msn? så kan ja förklara där istället (:

adda: [email protected]
:)

2008-02-05 @ 18:46:50
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0