Estetiska profilen

Idag så skulle ju vi ha et litet "uppträde" med Estetiska profilen det var roligt, men jag fick ju inte sjunga, vilket var lite synd, för det såg så roligt ut....
Sen iaf när jag skulle göra en ansiktsmålning på min lillasyster, precis när jag höll på att måla så spydde hon rakt ut på golvet inne i Wactmeister (?), och alla bara tittade på på oss där vi stod.
Sen då kom min musiklärare Åsa fram och började hjälpa oss, men hon har ju oxå barn så det är ju inte så konstigt...
Alma var förstås inte sjuk utan var nog bara nervös och spänd, hon hade ju väntat så länge på att bli målad..
Men resten av dagen gick jätte-bra, jag blv bara så himla trött i fötterna av att stå hela tiden..
Sen fick jag ju se ett par snygga  killar oxå...

Det är lite roligt för jag har hittat en bild på alla snygga i min favvo-drag-musikvideo! (weey)
image65
Lööve...


En sak som e lite tråkig e att posterflaggan som jag köpte för en vecka sen inte har kommit än, men jag får väl hoppas att den kommer nu i veckan...

xoxo
Ula


Kommentarer
Postat av: Ebba

SÅG DU NÅRRA SNYGGA KILLAR?
när dåå??
//ebbaaaaaaaa

2008-02-18 @ 15:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0