Blogglust

Usch, jag har sån himla blogglust idag, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva...men jag kan ju börja med att lägga in den här videon,  som jag har blivit helt kär i<'3


 
                                                             Queen
                                                 
I Want to break free

Sen bara måste jag säga att No o So är de Tråkigaste ämnerna jag vet. Jag vill aldrig ha det mer...
Jag tror jag har fått lunginflammation eller något... Jag hostar och hostar hela tiden. Jag blir bara så himla trött på det, sen som pricken över I:et har jag börjat få ont i halsen nu oxå...
Sen som grädde på moset på det har jag lock i ena örat hela tiden .
Jaja, nu orkar jag inte skriva mer :-P

Puss&Kram

Ula

Kommentarer
Postat av: Ebba

Shit, inte kul.. :/
men du var ju i skolan i darå! :D

Ses i kväll// Ebba

2008-02-08 @ 16:01:03
URL: http://beblin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0