Uppdatering

Okej, jag orkade inte vänta tills imon så jag uppdaterar nu istället :)
Börjar väl med julafton som var jätte mysig! Vi var inte så många som vi brukar vara och det passade mej perfekt.. Vi skulle vara ute hos min moster det här året så vi började med att åka ut dit. Vi åt, tittade på Kalle Anka och sen kom ingen annan än tomten! Han hade bara tid att stanna i kanske 10 minuter så efter det fick jag och min äldste kusin Filip ta över och vara tomtar, det var faktiakt roligt! Jag blev jättejättenöjd med det jag fick: (från hela släkten)

- Tre dvd-filmer
-  En pärm
- En gosedjurs-giraff
- Ett ark med puss-mun klistermärken, me like!
- Ett set med sminkborstar
- Puder
- Första säsongen av "Gilmore Girls"
- 5 stycken tröjor
- En jättemysig fleecemorgonrock
- Duntossor
- En fickspegel
- Ett par röda stickade armvärmare
- En "Disney Greatest Hits" box med tre CD-skivor
Och...
- BILJETTER TILL AN CAFE I STOCKHOLM DEN 19 MARS!!!!!  :'D :'D :'D <'3 <'3 <'333333!!!!!!
Asså shiet! Jag kan fortfarande inte fatta det, det är en dröm som blir sann! Helt otroligt.. Och inte bara det... Eftersom konsterten är i Stockholm så åker vi upp hela familjen för en liten minisemester i Stockholm! Det ska faktiskt bli kul! Då (förutom att gå på konserten) så vill jag shoppa loss! Jag vill gå till Shock och andra coola butiker som dom inte har i lilla karlskrona.. Men jag hoppas verkligen att dom ska ha signering innan konserten, för det hade dom faktiskt förra gången! ;-) Men det ska verkligen bli skitkul och jag längtar så sjukt mycket..

Det är lite av en tradition här hemma att på juldagen så gör vi absolut ingenting. Förutom att typ spela lite spel eller titta på film. Men jag var mest inne på mitt rum och tittade på Gilmore Girls, och det är verkligen bra.. Eftersom vi inte gjorde ngt då så fins det inte heller mycket att skriva om. xD

På annandagen så ringde Cajsa och jag stack till henne. Jag fick se på hennes julklappar och vi åt godis och tittade på film.. Som vanligt... xD Vi såg på "Blades of Glory" som jag tyckte va skitkul, och sen tittade vi på en gammal fiml som hette "Att anlägga en brygga" den var oxå rolig, men det kändes lite ovant att se på en så gammal film från 60-talet..

Oj, nu tror jag att jag hoppade över en dag :S Men på ngn av dom senaste dagarna så åkte vi till Elgiganten för att fixa ngt och där bland alla Köpgalna människor som sprang runt som yra höns så såg jag massor med människor jag kände igen; en av mina lärare, folk som har gått på skolan, folk som går på skolan, och en person till Kanske... ;)

I går (lördags) så kom pappa (riktiga pappa) förbi för att lämna en julklapp innan han åkte till Kina (han sitter på ett flyg dit nu) och gissa vad det var? *trumvirvel* En iPod Classic med 120 gb minne! det är skiitmkt! Jag får ju plats med flera 1000 låtar och lika många filmer typ..  Så resten av dagen tillbringade vi med att installera och greja, men det blev fel ett par gånger, men det fixade jag! *stolt* Men jag har fortfarande mkt kvar att lära om iTunes och såna grejer.. Ngn som vill lära mig lite??

Idag har jag bara städat och sen har jag bara legat på sängen, läst OKEJ-tidningar och lyssnat på iPoden, en slappdag igen alltså.. Och imon vet jag inte heller rikitgt vad jag ska göra... Kanske ringer Cajsa, eller bara stannar hemma och reder ut hur jag läger in filmer på iPoden.. (?) Får se vad som händer...

Jag längst till vänster  IIIIH!!!  iPoden  omg, jag ska kolla på er!

Oj, väldigt långt inlägg.. Nån som orkade läsa hela?? :)


Knarklåt idag: Harajuku Girls - Gwen Stefani


Kommentarer
Postat av: Estefany

sv: jaha va trevlig:). nej jag tar inte betalt för designen :). ja hjälper gärna till. Säg bara hur du vill ha dom, bättre ifall du addar på msn [email protected] . kram

2008-12-29 @ 21:05:46
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Vad kul att du blev nöjd med julklapparna. kram

2008-12-30 @ 00:30:55
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0