Tisdag

Blev väldigt irriterad när min mobil väckte mig i morse, men vem blir inte det?? Iaf, gick till skolan som vanligt.. Började med engelska (inga oregelbundna verb idag inte!) och vi jobbar typ med dikter (??). Drygt iaf.. Fortsatte med NO där vi jobbade klart med våra växtpressar, fast jag var så klart redan färdig med den =) Så jag och Cajsa gjorde typ.. ingenting? Rätt skönt egentligen, som rast, fast på lektionstid.. typ. Sen var det matte. Det var den drygaste lektion vi haft med Hans på väldigt väldigt  länge. Vi började med ett nytt kapitel i Matten och dom första 12 uppgifterna gjorde vi gemensamt.. :O Hallå, vi kan oxå matte lix! Men man slapp iaf tänka själv xD På lunchen tjatade Linnéa om sin onda cirkel igen, mycket invecklad historia... :S Sen hade vi slöjd!! Jaa! Jag blev äntligen klar med min tavla =D Och det här var nästan den roligaste slöjdlektionen vi haft i hela sjuan. David va helt flum när han stickade och gick med garnystanet i luvan xD Jag berättade vad min kusin gjorde förra julen. För dom hade precis skaffat katt och då så sa oskar (min mellan-kusin, 5år då) Titta, Bosse kan klättra! Och så kastade han in stackars Bosse i granen.. Som vi skrattade åt det..
Sist var det bild och eftersom susse inte var här i dag så kunde jag inte fortsätta måla av henne.. Så jag fick börja direkt på mitt självporträtt. Himla svårt...

När jag kom hem så läste jag lite tidningar som kommit och sen bestämde jag mej för att "möblera" om på mina väggar. Jag tog ner alla småbilder och rätt många posters. Så nu har jag bara kanske 7 st uppe och några andra tavelliknande saker. Rummet känns mycket öppnare nu. (skulle lagt upp en bild men min kamera har inget batteri)


Jag har tagit den bilden!


Inbillar jag mig bara, eller tittade han på mig idag??

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar verkligen den bilden! Såååååååå fin....

2008-12-02 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0