Skratta

Nu har jag ont i magen efter att ha skrattat så mycket. Jag menar allvar, jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket i mitt liv. Allvar. Men tyvärr så kommer jag inte ens ihåg hälften, och skulle inte orka skriva det heller. Men gick i skolan som vanligt, följde sen med Julia hem (Cajsa va med) och sen så åkte vi till träningen (jag tittade på, har ju tagit uppehåll).
Men hemma hos Julia var det skitkul.

Men om sköldpaddan spyr och bajsar på samma gång, kvävs den då? (sköldpaddor kan faktiskt andas med rumpan, det vet jag!)

(okej, det här börjar spåra ur lite, men jag och mina kompisar pratar faktiskt om sånna saker!)

Och Julia kastade massor med tomater på oss när vi fikade och en hamnade i min julmust. och Cajsa hämnades genom att lägga en i henns gröt. (det här var bara några av dom 100000000....  galna saker vi hittade på  O.o ) Men asså, vi verkar helt galna, men vi har verkligen jättekul när vi är som allra galnast.

Skulle gärna lägga upp en bild, men hittade ingen bra "/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med härliga kompisar!

2008-12-03 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0