Jesus Christ Superstar

Jaha, då ska jag ta och berätta lite om hur det var i Malmö på Jesus Christ Superstar, och jag måste säga att det var så bra att det inte går att klä i ord. Så har ni vägarna förbi Malmö ska ni definitvt se den. Och ola är ju Jesus, det är otroligt hur bra han gör rollen, jag är helt mållös.
Vi hade bestämt att vi skulle sova på hotel så att vi slapp köra hem mitt i natten och hotellet låg typ bara 100 meter ifrån operan, lyx.. n_n
När vi kom dit så bara bytte vi om och sen gick vi och åt på en Mexikansk resturang som hette "Los Arcos" och det var den godaste mexikanska mat jag någonsin har smakat! Fast läsken var dålig för den hade ingen kolsyra...

Jag på resturangen

Vi var precis lagom i tid för när vi kom till operan så var det bara en halvtimme till föreställningen började. Och där fanns en liten, liten shop där man kunde köpa massor med JCS-grejer och jag köpte en poster och en pin.

Min fina pin ;)


Och postern såg ut ungefär såhär

Och så var det dax att gå in... Och förställningen började. Det var helt magiskt. Jag har inte mkt att säga om föreställningen förutom det jag har sagt innan och att Ola var helt fantastisk. Men jag måste säga tt det var läkigt när dom piskade honom, det såg riktigt verkligt ut.. :-S

Lite bilder:
 
















(Snart är det julafton och imon får jag jullov!!!!)

Kommentarer
Postat av: Annahoj

Ååå vad upprymd i hjärtat du måste ha varit. Det är helt underbart att gå och se musikal. Jätte fina bilder du har tagit. Kram Moster

2008-12-18 @ 23:45:47
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0