Efterlyses

Nu tänkte jag efterlysa ngt här i bloggen. Vi ska ju renovera ett rum i källaren som så småningom ska bli mitt nya rum. Men jag har ett litet problem... Jag vet inte vilka färger rummet skall gå i.. (jag ska en fondvägg, ett laminatgolv i ek och lite tavlor på väggarna.) Så jag behöver lite hjälp, ska det vara grönt? Blått? Rött? Brunt? Guld? Mönster? Tema? (Tema: Indiskt, japanskt, spanskt) Med andra ord, har ni några inredningstips eller färgtips?? Jag har funderat på rött med lite guld på, men vad tycker ni? Men jag vill att det ska vara stilrent, asså, inte ett klassiskt tonårsrum.. asså, jag behöver verklien hjälp... Ni får gärna komma med förslag på andra möbler och sånna saker oxå..

Sängstommen jag vill ha..


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

I ett sovrum ska man hälst ha svala färger. Alldeles för stark färg kan påverka din sömn. Så ska du ha rätt at då inte skrikande rött, utan i dovare rött. Tänk effter vad dina favorit färger är. För ens rum är där man ska trivas som mäst. Att omge sig med bara saker man tycker är jätte fina och speciella för en höjer trivselnivån oerhört. Jag har ju rättså många krumeluriga saker, fast de har en viss betydelse för mig, och fast än de är fula så ge de mig trygghet och trivsel. Du förstår säkert vad jag menarkram

2008-12-20 @ 02:19:58
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0