Årskrönika (?)

Jaha, typ sista riktiga dagen på året nu då eller? E det meningen att man ska skriva en slags årslrönika då? Har inget annat för mej just nu så det är väl lika bra det ;)

Nu när jag ser tillbaka till början av 2007 så kommer jag ihåg att jag hade brunt hår, hade tonat det då, jag var ngt av en wannabeemo då.. :S

Brunt hår när vi skaffar akvarie

Vi hade även en period när vi åkte väldigt mkt skridskor, jag blir sugen på det nu! (cajsa förljde oftast med oxå..)


Skridsko-åkning


Snö på påskafton. (?)

Och strax efter påsk åkte jag och min riktiga pappa till venedig! Där var det helt otroligt och jag vill gärna åka dit igen.. Ja, det är sant, italienarna gör den bästa pizzan, så är det bara!

underbara venedig..

Vi renoverade badrummet oxå, ingen dusch...*ryser* under ett par dagar hade vi inget vatten heller...

 
Före och efter

Månaderna gick och snart var det juni...


...då jag slutade vara wannabe och klippte lugg..

...och jag och Cajsa tog en dag och cyklade till tallan och hade det mysigt och badade fötterna och lekte Baywatch.. xD


sen kom alla valparna på en o samma gång, ja sen kom alla valparna på en och samma gåååång..

Ngn gång under den här tiden började jag gillar underbara An Cafe och blev J-rockare/Visual Keiare/Cafekko..

Ma guys in An Cafe!


Den blomstertid nu kommer... (jag i grön klänning)


Min lilla Dionysos älsklings-snuttegbbe-ängel!

Och nu var det sommar med sol och bad..


Asså, jag äger på att hoppas från bryggor!

Sen åkte jag och riktiga pappa till Sundsvall för att gå på gatufesten och kolla på The Ark!
   

Sen var det dags för Sailet här i stan.

Jag mamma och Alma vid en av alla båtar..

SEN FYLLDE JAG 13 BAST!

Jag på den stora dagen..


Make a wish...


Undra vad jag önskade mig..?

Sommar betyder många turer till Konsum för att köpa glass, och en dag...

Var Dionysos med!

Men sommaren gick tyvärr alldeles för fort, och snart var hösten här...

...Och då skaffade vi Bella!

Hösten blev till senhöst och då var det Halloween!


Btichig djävul, en, ehh, spindel (?), en galen prinsessa och ett skjutgalet rysk soldat-spöke.


Höst.


Sen hade jag ett par veckor när allting var bara skit. Min mobil blev stulen, Mp3:n gick sönder, andra dåliga saker, allting var skit. Jag mådde inte så bra då. Jag slets mellan olika personer och 'identiteter'.. Tack vare underbara personer, underbar musik och andra bra saker lyckades jag ta mej ur den dåliga perioden, och nu mår jag bra igen.

Strax efter den dåliga perioden hade Cajsa typ världshistoriens roligaset fest, det var helt sjukt va kul vi hade.

Har massor med sjuka bilder, men jag tror inte att jag får lägga upp dom xD

Och vips, så var det decmber med jul, tomtar pepparkakor och allt vad det innebär, och den 17 december åkte jag och mamma till malmö för att titta på Jesus Christ Superstar.

Ola i fokus..

Och ja, nu sitter jag här och skriver en årskrönika. Året har gått jättefort, det ärnog sant att tiden går fortare när man har roligt, för det här året har varit jätteroligt. Finns såklart fler minnesvärda händelser som är värda att berättas, men jag känner mej nöjd med det här. Imon är det Nyårsafton och då kan man väl säga att det här året slutar och vid står vid randen av ett nytt. Men jag måste säga, att jag bli rnästan lite tårögd när jag tänker på alla underbara saker som har hänt iår. Jag menar det verkligen, det har varit helt fantastiskt. jag hoppas såklart att nästa år blir minst lika underbart som detta, och jag ska njuta varje sekund av det.


Kommentarer
Postat av: Annahoj

Härlig årskrönika. Hänt en hel det...Förresten tack för mezzet då ni var på elgiganten. Altid kul med info

2008-12-31 @ 03:02:55
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! På hotell i Beijing i Kina nu och Haixi kommer från universitetet om ett par timmar. Kul att läsa din årskrönika förresten. I kväll skall vi på en fin nyårskonsert med orkester från Wien innan det är dags för västerländskt nyår! Kinamat: jag säger bara en sak - glöm 3 små rätter med bambu och sötsur sås - har inte ett dugg med kinamat att göra! Gott Nytt År! Pappa och Haixi

2008-12-31 @ 08:42:08
Postat av: Anonym

kul att få läsa, jaa, det har hänt en del på detta året ;O .. <3

2009-01-01 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0