23 december.

I söndags stack jag till Cajsa efter lunch för att göra marsipangubbar och glo på film ;) Och gud vad vi hade roligt... Innan susse kom och Cajsa och jag satt vid datorn och så hände det ngt och Cajsa bara "vad händor!?" Gud vad jag skrattade..
Sen var det dags för marsipangubbar när susse kom och då var det också jättekul.. Jag gjorde en tomte med en kråknäbb och en snögubbe med en flugsvampshatt.. Susse tog massa bilder så jag ska tjata på henne tills jag får dom.. Sen åt vi popcorn, drack vatten och kollade på ensam hemme 3, btw en av dom roligaste filmer jag vet.. Cajsa vred sig av skratt hela tiden. Sen var susse tvungen att åka hem, men då hade Cajsa och jag himla roligt.. Usch vad elakt det låter.. xD Cajsa och gjorde nått slags alfapet fast av tärningar, men vi okrade inte spela efter regler så vi körde med att hitta på massa ord. Och det spårade ut mer och mer.. Cajsa vi massa franska ord som "Meröloa" och jag fick bara norska ord.. Åh, juste, jag anföll Cajsa för att hon stavade "box" med å, bara för att jag är lite pedntisk när det gäller svenskan för att jag läser så mkt böcker..
Och sen så skrev Cajsa:

Ha Aids?
Det kosta!

eller:

Ha Aids?
De e åids!


Asså shit va vi skrattade..

Och imon är det julafton... Nervös.. Det ska bli så kul och mysigt..

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Kikar in ...

Nu äre jul ;O



God jul :D <3



mvh tyrassusans.blogg.se

2008-12-24 @ 16:14:00
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0