Tid

Nu har jag inte skrivit på länge, det beror på stt jsg har varit väldigt upptagen men framförallt har jag haft skrivtorka, jag har helt enkelt inte haft något spännande att skriva om, men nu skriver jag iallafall lite granna, hoppas att ni inte får för tråkigt... (:
Nu har i alla fall skolan kommit igång på allvar, skönt, men ändå jobbigt, spc på morgonen, det är segt...
Jag har så roligt med alla mina kompisar, och allihopa här helt galna, men vi har såå kul när vi är tillsammans, snart ska jag ha min fest också, och då blir det liv i lådan! vi ska ha såå kul!

Jag hoppas snart att det blir dags för renovering för mitt rum, jag börjar bli trött på mitt lilla mini-rum, jag har ju så mycket saker också, dom väller snart ut ur rummet...

Jag skriver mer snart, hoppas at ni fortfrande läser då, ses snart!

Kommentarer
Postat av: Lina

Förlåt! Jag trodde det va din mamma som löst mina dataproblem! Hon sa ju inte att det var du som är stjärnan! Men tack snälla för hjälpen!

Kram på dig!

/ Annes jobbarkompis

2008-08-26 @ 19:54:20
Postat av: Johanna

Du får ta en ricktig sortering och solla ut allt du inte behöver. Ett tips behåll dock lite minnen och sånt som kan bli värdefullt för dig då du blir äldre. Kram Moster

2008-08-27 @ 16:53:41
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0