Skola

Okej.. *andas* ta det lugnt.. I övermon börjar skolan igen.. Okej det ska bli kul och sådär men det känns ändå lite sådär, ja, ni vet.. typ.. ångest.. men när det har gått ett par veckor känns det inte så mycket.

Idag ska mamma och jag in till stan för att klippa våra luggar, och det behövs... Jag hade tänkt köpa lite naglack, jag är i väldigt stort behov av det..
Jag fick ju 500 kr av mamma för att jag hade passat alla valparna i sommar och jag hade tänkt köpa en skiva för pengarna. Magnya Carta. För den vill jag verkligen ha.. x) Så ska jag köpa lite grejer till på onsdag, pennor, suddgummi, pennvässare...


jag saknar gamla an cafe... *snyft*

Kommentarer
Postat av: ebbaa

julia, vad är skillnaden på nya oxh gammala An café? :O :)

2008-08-21 @ 20:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0