...

Nu sitter jag är och är sjuk. Igen. Andra gången i sommar.Ont i halsen. Igen.

Guud, jag har så tråkigt, kan bero på att det regnar... I alla fall, i lördags fyllde jag 13 år. wohoo!
Jag har inte tagit några bilder på allt jag fick men det var väldigt roliga grejer, tex, En skiitsnygg tröja, ett smycke med kvinnotecknet med små djävulshorn (låter konstigt men det är jättesnyggt) Bilder finns på min mosters blogg www.attevad.blogg.se .  bilder kommer senare.

Nu är det mindre än en vecka till skolan börjar... tråkigt att sommaren redan är slut, men det skaändå bli kul att at träffa alla kompisar igen (:

I måndags, tror jag att det va, var jag med cajsa och såg mamma mia! Igen
Den var förstås lika bra igen (; Och asså ärligt, Philip Michael, han som spelar Pepper, är verkligen snygg...




Det är sånna här grejer jag och min kompisar skulle kunna hitta på x)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig gumman!

2008-08-14 @ 20:20:31
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0