sjuk

Jaha, då sitter man här och é sjuk... en riktig dunderförkylning jag har åkt på....
Men jag får iaf trösta mig med musiken, och budksapet för idag är : "Thank you for the music" spc tack till the ark för deras underbara musik.
Men nu sitter jag iaf här och väntar på att posten ska komma, väntar nämligen på; OKEJ, två singlar och svaret på ett fanbrev jag har skickat, hoppas det kommer snart...

Och nu råkar det vara så at jag längtar så himla mkt till Jul, det är så mysigt, och för mig blir det min första the ark-jul ;D

Puss&Kram till alla!

image9< - - - - - - LOOOOOVE<333


Kommentarer
Postat av: Linnea

vad är det för ett fanbrev du skickat? :)

2007-09-29 @ 22:29:09
URL: http://avokado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0