Min blogg

Jaha, då var detta min egna blogg(: Här kommer jag att skriva saker som rör mig och framförallt the ark ( L )
Om ni undrar om min URL så stor för er som inte vet, PFTW=Prayer for the weekend, alltså en av the arks skivor och bästa låtar.
Jag ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan, jag kommer oxå att lägga upp bilder från konserter m.m

Jag tänkte börja min blogg genom att skriva lite "Senaste nytt", och det är *trumvirvel*......att jepson (gittarist i the ark) ska bli pappa i november! så jag vill passa på att gratulera Jepson, Cornelia och den blivande lilla mini arkisen! På grund av detta har jepson avstått från europaurnén nu i höst, inhoppare är då Oskar.

Det var allt för mig den här gången, hejdå, och ha'de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0