test

här ett test som jag lånat av amanda, förlåt om du inte vill det...

FJORTIS?
Får du runt tio kryss så är du i riskzonen!

[ ]Du har bilddagboken.
[ ]Du har över 20 bilder på dej själv (posande) där
[ ]Du ersätter S med Z.
[ ]Du är 14 år.
[x]Du pratar i stil med "han baa.., och hon bara, "
[x ]Du använder uttrycket DAH?
[ ]Du har ägt en Nokia 3310?
[ ]Du har laddat hem ringsignaler för pengar.
[ ]Du lyssnar på Green day.
[ x]Du har träffat mindre än 9/10 av din kontaktlista på msn.
[ ]Du lyssnar på techno för att det är "häftigt".
[ ]Du kör moped.
[ ]Du är medlem på lunarstorm.
[ ]Du vaknar med huvudvärk oftare än varannan lördagsmorgon.
[x ]Du har aldrig arbetat.
[ x]Du tycker att din mobiltelefon tar fantastiska bilder.(asså, just jag har en sony ericson k800 som verkligen tar fantastiska bilder)
[ ]Msn är ditt liv.
[ ]Du kan inte gå till skolan osminkad. ( beror på )
[ ]Du skriker "Heeeeeej" i korridoren och kramar dina vänner som om
det var 5 år sen du såg dem sist , fast det i själva verket var 10 min sen. - men det är dom som kramar mig..
[ ]Du dejtar spegeln minst 10 ggr/dag.
[ ]Du tittar på Tv 5.
[ ]Det var ett halvår sedan du såg en nyhetssändning.
[ ]Du tycker att sverigedemokraterna är coola.
[ ]Du tjuvröker.
[ x]Du säger "jag döööör" ofta
[ ]Du har ofta en klubba i munnen, och tycker att det är sexigt.
[ ]Du kör med hjälmen hängandes på cykeln.
[ ]Du har med dig plattång till skolan
[ ]Du använder Daxwax, trots varningarna om hårlöshet.
[ ]Du tycker att dom medföljande lurarna till din mp3 är skitbra.
[ ]Du diggar Eddie Meduza.
[ ]Du låtsas att du inte har några föräldrar som säger att du ska vara hemma kl 12
[ ]Du tittar efter mopeder på blocket
[ ]Du har en JL-tröja.
[ ]Du handlar godis mer än en gång per dag för att skolmaten är äcklig.
[ ]Dina föräldrar betalar godiset.
[x ]Du vet inte vad din mobilräkning uppgår till.
[ ]Du har keps
[ ]Du kan inte spela ngt instrument, men har en ipod (mp3)
[ ]Du skiter i skolan och litar på att läraren tycker att du är söt.
[ ]Du tuggar mer än 5paket tuggumi/vecka.
[ ]Har inte varit i en kyrka på 10 år.
[ ]Du har färgat håret.
[ ]Du skickar vidare kedjebrev, och tror att du vinner något.
[ ]Du försöker få folk att klicka på din "vinn'någonting'"-länk
[ ]Du läser "Frida"
[ ]Du kan bli störtkär i någon på under 10 minuter.
[ ]Du tror Sovjet var det bästa (och mest demokratiska) landet någonsin.
[x]Du diggar RixFm - iaf festivalerna ;)




Vad är din mentala ålder ?

[ ] Vet hur man kokar kaffe
[ ] Tvättar kläder själv
[ ] Kan laga mat själv
[ ] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
total: 0

[x ] Går i skolan alla veckodagar - försöker
[ ] Har en penna med mig överallt
[x] Har aldrig fått kvarsittning
[x] Har sett talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan
total: 4

[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[x ] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det - oftast
[x] Föräldrarna litar på mig
[ ] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[x ] Pluggar när jag borde - oftast
[x] Lyssnar och tar till mig på lektioner
[x] Kommer ihåg att mata djuren
total: 8

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x] Kan städa upp efter mig själv (kan ja , men gör det inte ofta xD)
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[x] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet
total: 5

[x ] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[x] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok
total: 3

min mentala ålder: 20, wow, det trodde jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0