Ja, jag är lite konstig, och ja, mina kompisar e oxå lite konstiga

åh herregud va jag känner flummig och konstig...
Ska väl berätta från början:

Jo idag hade vi gympa och då hade vi sån här "trippelboll" man e två lag så får man varsitt nummer (jag hade fyra och va på blått lag) då hade jag och några till blivit inkallade till att spela basket och då tänker ju inte jag så jag ska försöka täcka en (som var på mitt lag men jag trodde att han va på det andra laget) och sen fter typ en halv minut då bara kom jag på " shit, de e ju jeppe och han e på mitt lag" så då kände jag mej lite konstig...

Sen (nu är det inte jag som är konstig) Ebba pratde i telefon (vilket vi inte visste, vi visste inte heller att det va hennes brorsa isse) och du skulle julia precis gå in i duschen (hon hade bara handdukenpå sej) och hon e lite flummig så hon bara skrev kart i ebbas telefon "JAG ÄR NAKEN!" och ebba bara " men julia de e Elias" och julia bara "du isse, det var inte jag som var naken".

Ok , det  kanske inte va så intressant, men jag ville bara skriva ngt...

// Ula

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahahah,

2008-02-02 @ 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0