haha, min blogg på tavlan x)

Jo, idag när vi satt och hade veckonytt på lektionen (ett nyhetstest) så va de en fråga om vad dagbok på intenet heter (blogg då) och då fick jag svara på det och så frågade våran lärare Hans om det var ngn som hade en blogg och jag bara, "amen jag har en"  och då frågade han efter adressen och då sa jag det och han ba skrev upp den på tavlan...lix...
Och sen på matten så såg vi att han gick in på min blogg och läste så om du läser här hans så: Tjena tjena på dej ;)

Och ebba jag vet att du läser här; lycka till med din blivande kille , haha..x)

image54
Kommentar till denna bilden:
Puss&Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Julia P

Asso julle shit vilken blogg du har gumman jag ska tipsa massor som jag känner så att dom kan gå int på denna uynderbara sida!;D Jag älskar dig!!

2008-02-01 @ 15:42:56
Postat av: J.P

OSKAAARR?? ;D

2008-02-01 @ 15:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0