...

Jag vet, dålig uppdatering, men med höstlov o allt har ja inte orkat, men imon börjar skolan, dags att vakna upp ur sin dvalalika höstsömn...

Tjaa, vad har hänt sen förra gången jag skrev här...typ inte mkt, har typ längtat tbx till köpenhamn hela veckan. Har oxå levt i min älskade the ark-tröja, och den käns fortfarande som ny...

Har lagt in dom andra bilderna från konserten, så här e dom:
image46

image47

Har oxå upptäckt att oskar är helt fantastisk på allt! han e as-snygg och sjunger som en gud, är helt besatt av hans låt beat heart, varje gång jag kommer till datan så går jag in på hans myspace och lyssnar på den, börjar the ark få konkurrans??

www.myspace.com/motoboymusic

och lite sahara hotnights:

image48

image49

och såklart the ark:

image50jag älskar denna bilden, den känns så underbart nära...

image51iiiiiiiii, jepsooon!

image52

image53


Sen igår hade jag en väldigt försenad(fyller år i augusti) liiiiten fest me mina kompisar, vi åt på kinaresturang och sen åkte vi hem, tittade på film och va as-flummiga.
precis när vi satt och åt så sa cajsa(så här jätte allvarligt) (ark-fan): ebba o suss, vet ni vad, jepson ska få barn, och vi bara as-flabbade så det kändes som att hela resturangen tittade på oss, och sen ebba bara; cajsa, på svenska heter det att han ska bli pappa, och cajsa bara:jaja

sen åkte vi hem och tittade på en "tjejfilm", den var bra, och fick betyget 4+ av mej.

Sen efter filmen gick vi in på mitt minimala lilla rum och började snacka och ta bilder och filma och grejja.
ebba ville skriva i min as-gamla mina vänner bok och så när hon kom till "person jag beundrar" så sa jag men skriva måns (hon gillar måns jättemkt)

ebba: men asså,jag beundrar honom inte så, asså, jag tycker bara att han sjunger bra och e snygg.
jag: men skriv adam brody då
ebba: men det e ju samma sak
jag: men skriv att du beundrar george bush då
Ebba:
just då kom susse
jag: men skriv att du beundrar susse
ebba: jaa, det gör jag!!!!!!!
 så allt slutade med att ebba skrev att hon beundrar suss

sen e det så himla sjukt för det känns som att när det inte e meningen att jag ska bli bra på kort så blir jg det och när det väl gäller så blir det skit dåligt.

sen tog jag fram några klistermärken med tokio hotel på och cajsa började tjata om att han har monster tänder och att han ser ut som en vampyr me dom tänderna.
monster tänder?? avgör själva...

sen började jag babbla på om att jag tycker att tom ärmkt snyggare en bill, ok visst, jag illar killar med tatueringar och piercingar "bad boyzz..." men jag gillar ändå tom bäst, det e någonting med mej och killar med gittarer *ola, jepson, martin, oskar, tom*
sen sa ebba att hon ändåtyckte att bill är snyggast.
 vad tycker ni?? bill lr tom??

grattis till alla som orkar läsa hela inlägget för nu är det slut!

Puss&Kram

//Julia/Julle/Ula

Kommentarer
Postat av: Ebba

heeej, assoo jag börjar typ as garva
Sen efter filmen gick vi in på mitt minimala lilla rum och började snacka och ta bilder och filma och grejja.
ebba ville skriva i min as-gamla mina vänner bok och så när hon kom till "person jag beundrar" så sa jag men skriva måns (hon gillar måns jättemkt)

ebba: men asså,jag beundrar honom inte så, asså, jag tycker bara att han sjunger bra och e snygg.
jag: men skriv adam brody då
ebba: men det e ju samma sak
jag: men skriv att du beundrar george bush då
Ebba: nä
just då kom susse
jag: men skriv att du beundrar susse
ebba: jaa, det gör jag!!!!!!!
så allt slutade med att ebba skrev att hon beundrar suss

sen e det så himla sjukt för det känns som att när det inte e meningen att jag ska bli bra på kort så blir jg det och när det väl gäller så blir det skit dåligt.

sen tog jag fram några klistermärken med tokio hotel på och cajsa började tjata om att han har monster tänder och att han ser ut som en vampyr me dom tänderna.

takkk.. ja ska fortsätrta läsa din blogg, o hans ska nog ocå dee ^^ hahhaha

2007-11-08 @ 16:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0