Både lässen o glad :((:

I fredags blev jag så lässen när Chrisoffer åkte ut ur idol... (ja, jag är fast  i idolträsket) Jag tyckte att skulle va kvar länge till...Dessutom tyckte jag att han gjorde det bästa framträdandet i fredags, inte för att disco precis är min favvogenre.
Asså, det va ju han och Mattias som hände löst och isåfall tycker jag att mattias skulle åka ut istället för christoffer...
Men jaja...

Sen i Lördags blev jag Jätteglad!
För vi va hemma hos min mormor och skulle äta och då hade dom p3 på tror jag och vilken låt hörde jag ine då!?
Jo Little Dysfunk you! Jag fick ju beviset rätt upp i fejset! Little dysfunk you är faktiskt the arks 4:e single ifrån fjärde albumet Prayer for the weekend , och fast att man har kunnat köpa den p hotstuff rätt länge så var jag inte riktigt säker, men nu är jag supersäker, så nu bara väntar jag på att den ska börja spelas i andra radiokanaler...

jaja

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Idé torka inför julklapps shoppingen ? Lagt upp lite tips ! Ha en bra dag, Ciiiao

2007-11-14 @ 11:55:19
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0