vad som har hänt idag

Jag stör mej p åatt jag har som ett "sjätte-morgon-sinne", vilket betyder att jag alltid vaknar fem minuter före väckarklockan startar, och just i det ögoblicket är jag klarvaken, men sen blir jag helat mossig och helt skit-trött...

sen skulle jag äta frukost, vilket denna dagen skulle bli risgrynsgröt, men när jag var klar upptäckte jag att jag kan inte äta så mkt på morgonen, det känns som jag ska kräkas...

Sen idag var det lite specielt för jag skulle ha med mej ett usb-minne till skolan för jag och några kompisar gjorde en film på bilden och vi behövde lite låtar till den, så jag hade sagt till mej själv att jag absolute inte skulle glömma det...men, sen när jag gick i backen upp till skolan så upptäckte jag att jag såklart hade glömt  usb-minnet, så sen efter det mkt spännande "klassrådet"... -.-' så fick jag ju skunda hem och hämta minnet, dessutom regnade det...
Men jag hann iaf.
Sen så skulle vi fortsätta at klippa vår film "de hemska diskhandskarna" och lägga till låtarna och då hade ju jag lite andra saker på usb:et (vilket innebär, bilder m. the ark låtar m. the ark filmer m. the ark...) men det lönade sej sen. men iaf hade jag fixat fram "Hajen" (filmen är lite som en skräckfilm, diskhandkarna mördar ebba med en kniv) och den där "20tn century fox" som brukar va i början av filmer, sen hade jag "power to change" på usb:et och den rullar hela filmen förutom sista scenen när ebba blir mördad.Sen brände vi fyra skivor en till oss tre och en till Marguerithe.

Sen idag kom brevet där mina föräldrar kunde skriva på så att jag kunde vara med i boken, jag hoppas verkligen att den blir tryckt, och jag måste säga att Amandas mamma har kommit på den bästa idén någonsin, förutom olas när han skapade arken... XD

Puss&Kram!

//Ula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0